Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 22. dubna 2008

Sezóna je tady, konečně!

A jak to loni skončilo (klasikou na Kaprovi), tak to letos zase začalo (MČR na dlouhé trati). Jeden ze závodu, na který jsem se víceméně soustředil a bral ho jako malou generálku na sprint na Ládví, který je za dva týdny.
A jak to letos vypadalo? První polovinu jsme beželi všichni spolu, aspoň nám to příjemněj ubíhalo. Počasí bylo pod psa. Zima, déšť, vítr. Po proběhnutí hůstníkem jsi byl mokrý jako by tě hodili do vody. Ale takový je občas přeci ten náš milovaný orienťák
V polovině závodu (postup na kontrolu 30) jsme zvolili rozdílné postupy. A už jsme se neviděli. Protože jsem dlouhou dobu netušil, kdo z nás je ve vedení, musel jsem zvýšit tempo na plné obrátky. Při dalším dlouhém postupu přes louky (na kontrolu 61) jsem Sosáka s Lálou neviděl, ale tempo už jsem držel až do cíle, protože závod se ukázal kratším než bych chtěl. Můj čas v cíli 161´ / 28 km a krásné čtvrté místo. První prověrka dopadla na výbornou.

Žádné komentáře: