Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 3. května 2009

Špindl

Původně jsem chtěl jet točit do Maďarska a na Slovensko (protože tam bude MS), ale nakonec jsme s Romčou využili svatební poukázku a jeli jako správný pražáci do hotelu do Špindlu. Snad mi víkend na Východě nebude moc chybět, myslim že jsem se tam naběhal dost (5x Eger Nagydij, 2x Spartacus Cupa, 1x Hungaria cupa, 1x JMS, 2x Slovak Carst cup, 4x Grand Prix Slovakia, 1x JMS LOB a mraky dalších soustředění).

V sobotu jsem vyrazil samozřejmě na lauf, na kterej jsem se těšil od Šumavy. Nakonec z toho bylo 2,5 hodiny a kvalitně kouslý stehna. V neděli další lauf, ale trochu kratší, protože jsem spěchal na Thajskou masáž. Bohužel nemasírovala Thajka, ale fousatej chlap...

Ve vyšších partijích byl ještě sníh, ale na to mám natrénováno z Itálie. Taky jsem se třikrát propad až do moře - to pro mě taky neni novinka.


Potom jsme si dopřáli trochu adrenalinu na laně a 4kolkách:



Kamera: Romča. Nevim jak se dá video otočit.


Největší sranda byla, že instruktora nám dělal Sysel:




4kolky jsou príma, ale stejně by je měli zakázat...

A večer samozřejmě kvalitní regenerace:

Žádné komentáře: