Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 26. srpna 2009

112 minut samoty

Neuvěřitelné se stalo skutkem - po 8 letech se mi podařilo obhájit výsledek z JMS! Bohužel to nebyl ten památný zlatý déšť ze štafet, ale "pouze" 36. místo na klasice. Ano, je to tak - jak jsem v mládí začal, tak jsem jako zkušený vlk skončil. Aspoň jsem oplatil porážku Chramovovi, tenkrát vyhrál, ale teď jsem ho pokořil já (o 1 vteřinu).

Závod jsem si celkem užil, protože na rozdíl od jiných finalistů jsem nesledoval 2/3 závodu švýcarský nebo norský dres, ale pěkně jsem si to celé odmapoval. Většinou jsem to běžel na Silda (teď už spíš na Hubmanna), což znamená pod čarou. Trať totiž nebyla moc nápaditá ani záludná. Nominačky byly těžší.


Žádné komentáře: