Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 30. ledna 2011

Die Zinnwalde LOBen

To se ani slovy nedá vyjádřit. Prostě paráda. LOBařský orgasmus. Tojnárkovy LOBy byly prostě jedny z nejlepších LOBů, co jsem kdy jel. A proč?

Azuro, mínus osm, půl metru umrzlého sněhu a na tom dvacet čísel prašanu. Biatlonový stadión. Široké a tvrdé stopy. Žádný brutální sjezdy. Teček sice dost, ale rozumně na rovině a na jednom místě čili mapařinka. Volby postupů. Zázemí v tělárně. On-line výsledky (pro Beta). Po dálnici z Prahy. Teplej čaj gratis a wurst za ojro.

A jak jsem dopadl? Díky stále upadající konkurenci a překvapivým absencím (Šéďa, Bet (schovával se v hale)) jsem ostřeloval první desítku. Na lepší umístění mi stále chybí lví síla v pažích a přebývá pud sebezáchovy (neděle 4.kontrola) a taky podcenění mapování (z minulých LOBů jsem nabyl dojmu, že na LOBech se už nemusí mapovat), takže pár chybek a občas špatná volba. A taky si musím zvyknout, že na LOBech se middle jezdí hodinu a dostat na klasice 22´ není žádná ostuda.

A jak říkal v šestém dílu Ondra Vesecký, v nejlepším se má přestat, takže mé další letošní LOBařské vystoupení se už pravděpodobně konat nebude, což mrzí hlavně Kopyto.



5 komentářů:

Betak řekl(a)...

Honzo, půjčíš nám Kopyto na Šumavu? Když už ho nepotřebuješ a budeš se v týdnu schovávat v hale?

papn řekl(a)...

Ty mas nad tim sportem ale nadhled. Proste hotovy vyspely zavodnik.

Mrazák řekl(a)...

Asi jsem pořadatele přechválil, protože místo mezičasů vyblili velice populární Krämerovu nicneříkající sadu čísel (pro nechápavce - mezičasy bez pořadí jsou k ničemu).

A ta občerstvovačka na klasice 10 minut před cílem taky nic moc, ještě že jsem letos trénoval bez camelbaku :)

Anonymní řekl(a)...

a to vás jako hodnotěj podle toho, jak máte prostřeno na stolečku?

Anonymní řekl(a)...

Sosna: My jsme byli rádi, že máme ve výsledcích nakonec alespoň nějaká registrační čísla, když mezičasy došly až později. Pořadí mezičasů je správný požadavek, no nečekal jsem je. SW to opravdu neumí. Ale tak se spokoj s tím Route Budgetem. Ony ty výsledky jsou navíc v nekompatibilní časové soustavě HH:MM:SS, zatímco náš jednotný formát tam má vyhrazeno 6míst a tudíž jen MMM:SS. A na startu v čase 120 hlásili němečtí závodníci nekompatibilně cwelf.