Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 15. května 2011

Jednou větou

Aby mi neklesla návštěvnost, tak musim něco vypotit. Protože mám teď zkouškový plus mě zaměstnává rodina, klikání, krysa a točení, nemám vůbec náladu něco vymejšlet, takže píšu jen heslovitě.

-máme nové Sparťanské dresy a posily (Vořech, Tom) - kdo snad ještě nezaregistroval
-zkouška z angliny za jedna (praktikování na banketech se vyplatilo)
-krysa už je zdravá (přivřel jsem jí do myčky a tři dny nehejbala zadní nohou)
-byt je zkolaudovaný
-Romča úspěšně kyne
-moje hong-kongská čelovka byla vybrána do Bořanova hodnocení
-9. flek na MČR v půlmaratónu docela jde, ale zase jsem to nedal pod 70´ (70:15)
-kvůli rýmičce jsem neběžel ani MČR v maratonu ani MČR na 10km na dráze (takže už nezískám titul MČRholik)
-po nemoci a s bolavým krčíčkem jsem jel na Béčka do Mostku a na Opičku (nebo to byly Áčka?)
-v sobotu se mi běželo dobře, ale dostal jsem 10 minut a byl jsem nejhorší ze Sparty
-v neděli se mi běželo ještě líp, ale dostal jsem 5 minut a navíc mě porazili dva pragováci (už aby začaly sprinty)
-poprvé jsem přispěl na Facebook


Jestli se stalo ještě něco, tak to napište do komentářů.

Za odměnu přikládám motivační video pro MS ve Francii.


8 komentářů:

papn řekl(a)...

Vysledky prijdou, zadnej strach. Jak reklo v nedeli Velicenstvo. "Jdeme zavod od zavodu, na vysledky ostatnich tymu se nedivame, musime se soustredit sami na sebe. Individualni vysledky nejsou rozhodujici, hlavne ze slape mancaft. Jedeme dal!"

Anonymní řekl(a)...

A jak řekl Jarda Jágr po čtvrtfinále s Američany:
Někdy Ti přijdou nohy ve druhý třetině, někdy nepřijdou vůbec...
Naštěstí nám přišly. Voni to běželi jako 10 km a zapomněli, že to je maratón:-(konec citátu)

Anonymní řekl(a)...

Mrázi a co naka reportaz z disko Pecka nebo to ma na starosti Mirek? :-)

Betak řekl(a)...

Honzo těch Pragováků ve výsledkách vidím trochu víc než jen 2 :D

Flaska řekl(a)...

A mas stesti, ze Skyvous bezel becka! :-P

Mrazák řekl(a)...

No jo Bete, jenže Šéďa to od 14k visel za Olafem a ty jsi to měl vydupaný a navíc mě porážíte standardně (kromě Hummlů), takže vás nepočítám.

Betak řekl(a)...

Přesto jsi u mě na bloku dostal z matematiky za čtyři

Anonymní řekl(a)...

stejně je to všechno na hovno. Kurejda