Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 18. září 2011

Night two-girl-relay

Kašílek se přehoupl v něco, co ani doktorka nebyla schopná identifakovat, proto mi nasadila antibiotika. Já ale moc dobře vím, že mě postihl prasečí mor. Každopádně jsem přišel o mistrák na klasice, na který jsem svědomitě trénoval na pětidenních a PPčkách. Asi aby mi to nebylo tolik líto, dostal Bet explozivní průjem a taky nejel.

Tudíž kromě sledování mezičasů (doufám, že to byl jen test a uživatelské rozhraní bude na svěťáky lepší) a přebalování nebylo do čeho píchnout, tak jsem našim dvěma závodnicím připravil další etapu do seriálu Home Sprint Cup. Zase se běželo v Předsíni, ale tentokrát to byl nočák s hromadným startem – velice romantická disciplína. Bez reflexů, aby to bylo těžší.

Obě závodnice odstartovaly a já stál na štaflích a vše natáčel kamerou. Červená čára jsou postupy Myši (zvířata mají červené oči, když na ně v noci posvítíte, to dá rozum), bílá je Berta (půjčil jsem jí Magicshine).


První dvě kontroly šly závodnice různé, ale rovnocenné postupy. Na třetí Berta neubrzdila kočárek a zajela až do ložnice, čehož využila Myš. Aby ji Berta neviděla v dohledávce, zavřela oči a běžela po hmatu (k tomu mají myši takové ty fousky, to dá rozum). Ujala se tedy vedení a už už to vypadalo, že náskok udrží, ale nervozita si vzala svou daň a Myš se totálně ztratila na pětku. Berta ji pohodlně předsvištěla a frčela na sedmičku, ale nechala v dohledávce a Myš svou ztrátu vymazala. Rozhodovalo se do cíle. Berta zvolila jistou obíhačku, čímž vyhrála závod, protože Myš našla cílovou krabičku až napotřetí.

Jinak v Bečově vyhrála suverénně Dana a v chlapech všem vypálil rybník Kody, který asi zrovna nemusel brousit tartan. Tak držím všem palce na svěťácích v Zanziku!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ten prasečí mor zasáhl i Choceradskou ulici :-(