Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 23. ledna 2012

Pajcka na Béňu

Poslední týden jsem uzavíral třetí semestr, takže běhání šlo trochu stranou. Zato znám nazpaměť hradeckou dálnici, vypil jsem několik litrů kafe a (bohužel) viděl několik dílů Super drbny (ano, jezdím s Jančurou). A navíc jsem se naučil samé užitečné věci:

Správně poskládat předložky, až si budu v angličtině hledat práci: "I am writing to you with reference to your advertisment of 10th March 2011 in ... for the position of ..."

Už vím, že "Jedna racková jednotka je 1,75 palce (44.45 mm) a označuje se zkratkou „U“ (např. „1U“, „2U“, …). Udává výšku zařízení umisťovaného do racku nebo celkovou výšku racku." - zdravím do DTG:)

Odprostil jsem se od excelu a naprogramoval tréninkáč v Javě (což stačilo na zápočet a jeho modifikace pak na zkoušku). Dá se stáhnou tady: (spustitelný .jar, 15kb).

Umím zploštit seznam v prologu: zplosti([],[]). zplosti([H|T],L) :-zplosti(H,H1),zplosti(T,T1),append(H1,T1,L),!.zplosti(X,[X]). Např.:zplosti([[[a],b],[c,[d]]],X). =>; X=[a,b,c,d]. Nemá to nic společné ho s plošticemi, jenom to odstraní hranaté závorky. Fakt dobrý.

A nakonec jsem zaúčtoval přijatou a uhrazenou fakturu od dodavatele za materiál způsobem B. Ještě lepší.

Aby mi z toho nejeblo, musel jsem vypustit ventil. A jak jinak než pořádným laufem. Vybral jsem si Jilemnickou 50, která se jela na Benecku, kde jsou na laufy výjimečné kopce. Moje klasická technika a soupaže jsou totiž dost tristní, takže jsem doufal, že aspoň do kopců někoho udolám. Bylo kolem nuly a nikdo pořádně nevěděl, co namazat. Dokonce i ve stánku SWIX radili: "Kdo je dobrej, maže modrej." Dal jsem teda extráč, protože jsem nikdy nic jinýho nemazal, ale zkušeňák Pally mi poradil něco fialovýho, což nejdřív smekalo, pak namrzalo, ale nakonec jelo celkem dobře. Sice mě porazila ženská a Peciš, ale já jsem porazil 3 hodiny a bráchu, takže jak by teď řekli mladý - bylo to v cajku.


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

http://www.aminostar.cz/nejnovejsi-clanky/clanky/sportovni-novinky/slavna-jmena-na-startu-a-vice-nez-700-ucastniku-takova-byla-jilemnicka-50

Anonymní řekl(a)...

Honzo v Sobotu je Rybakros!klokan

Mrazák řekl(a)...

Jj, přidal jsem do Akcí. Ale jedu na LOBy... Stejně tak PZL Ztrať se (jak jsme se ztratili loni) se kreje s LOBama v Polsku...

VV řekl(a)...

spustitelný .jar, 15kb
nejde to stáhnout (NOT FOUND ;-(
Díky za aktualizaci ...

Mrazák řekl(a)...

už jde, díky.