Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 8. října 2012

Konec sezóny

Poslední velký závod sezóny (pak je ještě Kapr, HROB a SJC oblž) je tradičně štafetový víkend. Zhusta to zase perfektně uspořádal, ale bohužel dojel na to, že se mu nechtělo lepit kódy na stojany. Sice se nic moc nestalo, ale na základě jistého protestu se musely štafety zrušit. Tak aspoň nebude brečet Liška, kterému jsem málem zkazil celý podzim. Na družstva už bylo všechno v pohodě, ale zase chcalo a chcalo. Pivo moc neteklo, což byl od Zhusty možná záměr pro omezení kriminality mládéžé.

Jak říká Buzna - když nevíš jak to říct, řekni to Powerpointem. Stejně tak platí u mě na blogu - když už Béďa všechno napsal, řekni to quickroutem. Naštěstí Zhusta ukončil můj syndrom "mapu mi přiveze Jaromír až další tejden", protože na web vystavil mapy se všema variantama (fakt se jim povedly). Takže v archivu přibylo nejen semifinále na klasice, ale rovnou i štafety a družstva. Za štafety se trochu stydím, vyškolil jsem se jak malej kluk.

Štafle:

Družstva:


Nejlépe zachytil atmosféru závodů tradičně Kade na svém fotobloku:

   <-- já

Žádné komentáře: