Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 14. listopadu 2012

VelKun*a 2012

Gratulace a poděkování za článek Betovi.

Stárnu, tuto skutečnost jsem zjistil včera, když jsem se večer po startu Velké Kunratické cítil unavený a ani jsem nevyrazil na koncert, ty vole. Kde jsou ty roky, kdy jsem v sobotu před VK závodil na Turmanovi a veselil se až do 4 hodin ráno...

Naštěstí pro samotné výkony, je moje stárnutí pouze ku prospěchu! Letos opět obhajuji poslední dotované místo a zase se o kousek přibližuji legendárním časům Lišky (11:50), OK Toma (11:58) nebo Bořana (12:03). Ale pořád mi chybí 20s a ty budou za rok bolet! Letos mě na stupně doprovodil Šéďa, který konečně prodal to na co má (ionťáky USN).

výsledky

A teď drobná analýza výkonu:


Letos mě dost překvapil Alda, který vystartoval jako správnej bejkys a před Hrádkem mi dával dobrých 5s. Já se po startu snažím většinou šetřit síly, abych byl schopný rychle vyběhnout Hrádek. To se mi letos povedlo. Ale pak jsem umřel. Dolů z Hrádku jsem sotva seběhl a na rovince před posledním kopcem mě předběhly koroptve z místní ZOO. Já se tam snažím nabrat poslední síly, před třetím kopcem. Ten se mi letos obvzlášť nevydařil (laktát 18, tep 210). Tenhle kopec se stejně jako Hrádek už jde na krev a toto tempo pokračuje až do cíle. Do příštího roku mi zbývá zodpovědět, kde ušetřit 30s.

Jak jsem zjistil, tak na Velkundu nemá smysl trénovat. Oproti loňskému času 12:09, kdy jsem po HROBu dal jednoho Emila, jsem si pohoršil o 14s, a to jsem několikrát potrápil kopce na Přehradě i dráhu na Pošepňáku! Velkunda prostě sedne nebo ne. A mně skoro nikdy, protože jsem asi fakt jen lízač asfaltu. Vždycky doběhnu do cíle naprosto vytuhlej, plivu krev a přísahám, že už tuhle pí*ovinu nikdy nepoběžím. Jenže pak mě ti pitomci (co odmítali přihlásit Flašku, zato Liška běžel dvakrát) vyhlásí na šestém místě, pošlou kapříky na účet (pěkně hubený) a přibalí krásné tyrkisové tričko a nepoužitelný XXXL Craft od Vavryse. No a moje Krčákovské srdíčko zaplesá.


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já Ti dám hubený ryby. V přepočtu máš skoro litr na hodinu, za což bych dělal klidně taky (kdyby mi to někdo dal). Ale Pražákům je to furt málo...ale neboj, my Tě tady těch manýrů zbavíme

Lochnes

Betak řekl(a)...

Tak za rok zas Honzo!

Anonymní řekl(a)...

Chceme report z víkendu...