Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 9. března 2014

Nedělní sky trail

Letos po několika letech vynechám Tiomilu a pojedu běhat nahoru a dolu a nahoru a dolu a ještě několikrát nahoru a dolu někam skoro do Polska (délka 41km, stoupání 2805m, klesání 2316m). Jmenuje se to Perun, stejně jako vyhlášený pajzl v Hradci. Vzdáleností tedy skoro jako na Tiomilu, ale zato větší výzva. Dofám, že zážitků bude minimálně stejně jako na Dlouhé noci (tady očekávám zhruba dvakrát delší Dlouhý den). Čím častěji koukám na výškový profil závodu, tím větší mám z toho respekt.


Abych to přežil, začal jsem taky trochu běhat v kopcích. A že to v Praze jde, jsem se přesvědčil dneska ve stráních nad Vltavou. Na Mapy.cz jsem si naklikal trasu po značkách co nejvíc nahoru a dolu: http://mapy.cz/s/9oha (28km a 910m převýšení).


Hlavně to ale všechno bylo po luxusních kamenitých pěšinkách, že jsem si často připadal jak někde na horách. Když ještě trochu přidám kilometry, mohli bychom s Klackama.cz trénovat spolu.

Modří už vědí?

Žádné komentáře: