Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 5. ledna 2015

Týden 52 – Týden 1

Týden 52

V pondělí a úterý to radši ještě chladím. Přece jenom se chystám k velkému rozjezdu a nerad bych to uspěchal. Ve středu konečně nasazuji boty. A to dokonce tempové, protože mám chuť na něco rychlejšího. Půjdu úseky poprvé od Velkundy, tedy po skoro dvou měsících. Ty jo, jaký to asi bude.

Je to zvláštní. Zvláštní pocit. Časy nejsou tak zlé (na 700 metrech o cca 8 sekund horší než v létě), ale tělo nemůže. Nohy nemůžu rychlejc, protože jsou tuhý, plíce nemůžou rychlejc, protože pálí, dýchat nemůžu rychlejc, protože břicho je povolený. Takhle jsem se naposled cítil, když jsem si před deseti lety zvrtnul kotník a po třech měsících začal běhat. Náramně si to ale užívám, protože věřím, že to už dlouho nezažiju.

Klasická sestava na 11. ročníku pod vedením trenéra Boha/Brázdy.

Úseky jsem teda zvládnul, ale druhý den mě čeká další křest – Posázavská stezka. 30 km po lesních cestách nahoru dolů je normálně lahůdka, ale teď? Naštěstí Posázavská je spíš taková společenská záležitost, kde se trpí společně. Mně se ale běží krásně, a tak se Šéďou „vítězíme“. Během toho, co posloucháme Kalimérovy litanie, dobíhají všichni ostatní.

 
Lorenc si hraje na cyklistu a močí za běhu.

Následují vánoční svátky, které plánuji jako každý rok zasvětit brutálnímu dvoufázovému točení. Jenže je to jako vždy: Nemocná Berta, pak Romča, pak já a pak Emil. Stihnul jsem akorát „sprint“ v Jilemnici a pak jsem si tři dny léčil zánět dutin a kašlal...


Týden 1

Ve středu mi je celkem ok, tak konečně zase vyrážím točit. Jsem už totiž v tom stavu, že se uzdravím, jen pokud budu běhat. Když neběhám, mám slabou imunitu a jsem nemocný. Takže i proto běhám – prevence.

Tak kam vyrazím?

Konečně mám zase dobrý pocit. Za pět dní 80 km. A užil jsem si vše – skalnatý terén, silniční lauf, Prachovky na ledu i výklus s Hónou. Pivka stačí tak tak na regeneraci a udržení průměru piva na den, ale aspoň jsem ráno svěží.

Stále ladím plán na 2015. Ale moji kamarádi nespí - jeden už má jasno, druhý testuje hi-tech hodinky, třetí stále chystá hodnocení, čtvrtý už zhodnotil a teď se opaluje v Tasmánii, pátý dal tečku a chystá se na horský maraton a Šéďa stále nemá blok, takže nevíme jak hodnotí sezónu 2014 a co chystá na 2015.

A jak na Nový rok, tak po celý rok. Aniž bych se o to přičinil, PR se samo vyřešilo:


Žádné komentáře: