Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 18. února 2015

Týden 6 a 7: nic

Tyhle dva týdny se vlastně nic zásadního nestalo. A to je kupodivu dobrá zpráva, protože jsem "normálně" točil. Nebyl jsem nemocnej a dokonce jsem i po dvou letech jezdil na lyžích.

13 fází za 14 dní je na prahu veteránského věku celkem úspěch. 117 a 124 týdenních kiláků mi dává naději, že bych nějakej ten skajraning mohl i uběhnout.

A když jsem jednou běžel z práce, bylo ještě světlo, Praha jako na dlani, na FB všichni blázněj se selfie, tak jsem pořídil jednu shitfie:


Žádné komentáře: