Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 1. června 2010

Kvalifikace long + middle: Do pekla a zpět

Místo komentáře stačí pohled do map a konstatování, že bílá, zelené šrafy a světle zelená znamenají jednu (ne)průběžnost, údolí jsou opravdu hluboká a hlavně že 28°C a 90% vlhkost výrazně ovlivňují výkon. Kupříkladu mně se v půlce zavařila hlava a začal jsem dělat chyby jak v desítkách. Ale i ostatní sotva lezli a těšili se do Murošovy náruče. Takže postup to tentokrát nebyl.


Ale jako Rambo jsem chtěl odvetu. Překvapivě jsem dostal důvěru na middlu, kde jsem naposled zazářil v roce 2002 na MČR (9. místo), mapa Opička. Kvalifikaci middlu jsem šel od podlahy, pěkně od stromu ke stromu (samozřejmě význačnému, což díky místním mapařům nebylo těžké) a od rýhy k rýze. Ustál jsem i kontrolu na vývratu, kde se s finálem middlu dvě minuty loučil Šéďa.


Na závěr kvíz:


Kody má
a) v ruce medúzu
b) v ruce silikonový implantát
c) vyleštěné sklo

Žádné komentáře: