Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 5. února 2012

Jak jsem řídil bavoráka

Tenhle víkend se jely LOBy v Jakušicích a byly jako vždycky luxusní. Sice mi to vůbec nejelo a na klasice jsem byl 118´a na krátký 70´, ale o to víc jsem si to v -15°C užil. Mapy skenovat nebudu, vypadaj jako vždycky a aspoň vám to třeba bude líto a příště přijedete taky. Jinak LOBy brzo vymřou.

V neděli bylo klukům nějak špatně (asi snědli něco zkaženýho), takže jsem vyrazil sám. Jel jsem Bokovkovo bávem a protože se mi nechtělo couvat, vydal jsem se objet parkoviště. Jenže jsem zapadl:



Šéďa měl pak plný ruce práce při tlačení a už nemohl příběh dotočit. Dopadlo to tak, že lopatka samozřejmě praskla a prolítla mi kolem hlavy. Následně Bet instaloval železnou trubku a Bávo jsme vytáhli.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To nemá žádnou rezervu ani nářadí, to má dojezdový kola na sto kilometrů:-)