Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 5. června 2012

Trojdisk

Tak už je vymalováno a chtěl jsem začít s podlahama, ale pak se mi zželelo pondělních 350 zobrazení (díky!) a rychle jsem sepsal postřehy ze závodů.

Uplynulý víkend jsem strávil s rodinou v severních Čechách. Běželi jsme tři krásné závody v úžasných terénech - sprint v okolí děčínského zámku a klasiku s middlem v Lužických horách. Ovšem hned po prvních 13 minutách závodění přišlo obrovské rozčarování a ještě teď (3 dny po závodě) JSEM PEKELNĚ NASRANEJ!!!

Ale co, brečet tu nebudu. Dost na tom, že jsem si povzdychl nad způsobem nominace na MČR sprint. Navíc jsem si za DISK mohl sám. Popisovat závod nemá cenu, kdo chtěl, přijel, kdo ne, je ignorant. Sprint to byl nádherný - jak terénem, tak tratí. Bohužel si ho pořadatelé sami trošku pokazili:
-fronta na vyčitání (?!) v karanténě a záhadná páska cestou na start, přes kterou nás paní nechtěla pustit, i když sama nevěděla proč
-mikroskopické zakázané značky v mapě (třeba na 13k, která diskla asi pět lidí), srázy v serpentýnách, kde Flaška urval medaili - ano, je to podle klíče, ale kdo si toho má všimnout? Tak už to opáskuju nebo tam pošlu rozhodčího, když to má 2x1 metr a je to u kontroly...
-(ne)značený doběh od sběrky a (ne)značený cíl - pět vteřin je někdy sakra moc


detail mé nepozornosti - kontrola o dvorek vedle, kterou tam nastražil Radovan (na čtení kódů nebyl čas...)

Výsledkový osud si se mnou pěkně pohrál: kdybych to nediskl, byl bych čtvrtý (jak jinak), takže by to až tolik nebolelo. Pak se ale Vojcek s dalšíma přiznali (klobouk dolů) za porušení pravidel (kterým si ušetřili jen cca dvě vteřiny), takže bych se posunul na medaili. Jenže kdyby byly v zadku ryby nebylo by rybníka. O to víc mě to mrzí, protože jsem se po půlroce dokopal jít na dráhu a dokonce nepodcenil (na rozdíl od jiných) mapovou přípravu:


Což ale ve výsledku k ničemu nebylo.


"To jsme ho dostali, co Karvoši?" "Jasně Bagi, nachytal se jak malej".
Za foťákem se schovává Kade.

Následovala klasika a middlo v okolí Kytlice, o kterých právem básní Olaf. Protože jsem stejně jako on už jen hobík+student+zaměstnanec, nebyly mé ambice tak vysoké. Klasika se mi až na měnší myšky povedla a navíc jsem se snažil to rvát, ale stejně to stačilo jen na 11. flek. Middlo jsem celkem ustál až k divácké, pak jsem se ale odfarstoval jiným údolím a zbytek jsem si už vychutnal pěkně v klídku.

Boráci uspořádali jako vždy perfektní závody, co ale opravdu nechápu, byla mapa. Zmapovaná byla dobře, ale gramáž na úrovni hajzlpapíru a rozměry taktak aby se tam vešla mapová kresba - s tímhle se klasika v bažinách fakt běhat nedá. Ukázka šetření na nepravém místě.

Z uplynolého tzrojzávodu by měl Ludvík Daněk obrovskou radost:

pátek:
Král Vojtěch
SSU8841
SSU SK Severka Šumperk
disk


Mrázek Jan
SCP8102
SCP OK Sparta Praha
disk


Kubát Pavel
PHK9101
PHK OK 99 Hradec Králové
disk


Nykodým Miloš
ZBM9005
ZBM SK Žabovřesky Brno
disk


Procházka David
LPU9113
LPU OK Lokomotiva Pardubice
disk


Kovář Miroslav
SCP8103
SCP OK Sparta Praha
disk

 sobota:
Brožková DanaSJC8156SJC Sportcentrum Jičíndisk

Macinská JanaPHK8666PHK OK 99 Hradec Královédisk

Spurná MartinaPGP8556PGP SK Pragadisk
neděle:
Nykodým, MilošZBM9005ZBM SK Žabovřesky Brnodisk

Kovář, MiroslavSCP8103SCP OK Sparta Prahadisk

Drahokoupil, AlešCHT8501CHT OOB SK Chrastdisk

Henych, MartinSJC8601SJC Sportcentrum Jičíndisk

Sorry za to otřesné formátování, ale poděkujte panu Krämerovi. Ještě že výsledky nahrál Bestík do svého systému.

Ale jinak hlavně že teklo pivo, voněly buřty a ne jako minulý víkend na Helfštýně, kde prodávali totální vydřiduši. A Fanda Kazdičů bude zdravej jako řípa.

A taky jsem si zařídil osobní mapový archiv - už jsem nemohl vydržet, jak nade mnou Bet ohrnuje nos. Najdete ho na adrese (link je i vlevo na panelu):
Je to míň práce a času než na obpostupy.cz (ale i tam to snad nakreslím) a navíc mám přesný záznam trati, protože třeba ze sprintu si nepamatuju půlku postupů.

Žádné komentáře: