Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

čtvrtek 26. února 2009

Člověk míní, vítr mění

Tak jsme konečně začali trénovat. Dopoledne byly koučovy oblíbené startíky, které o kotel vyhrál Bet. Já ho ale podezřívám, že jeden okruh vynechal a kouč mu to uznal, aby ho mohl zase nasadit do štafety. Odpo byl hendikep, kterej mi jde, protože jsem takhle vyhrál na pětidenních H12ky. Ze začátku jsem to jako vždycky pálil jak hovado (mohli jste vidět na videu), ale pak začalo hrozně foukat od moře a na desítku mě to odválo z ideálního postupu. Na jedenáctku zase přestalo, ale už jsem byl rozběhnutej, tak jsem pro změnu skončil mimo mapu. Pak už jsem si jenom sypal popel na hlavu a styděl jsem se, že jsem reprezentant, když v tom jsem uviděl žrouta Beta, kterej byl ještě za mnou! Po závodě jsem si nakreslil postupy a pak na to nahrál skutečné z GPS a zjistil jsem, jak je člověk naivní. Zkuste si to taky, je to fakt sranda, zvlášť na zeleno-hnědé mapě. Musim to vyzkoušet v Milíčáku, to teprv bude dobrodrůžo!


Bingo nejí kiwi a Šéďa má vyrážku. Jinak se máme fajn, vaří dobře. Akorát zmrzlinu ještě neprodávaj a chromýmu Chromýmu nepůjčili kolo.

Žádné komentáře: