Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 1. února 2009

Šumava - trochu Iné Kafe

Mám za sebou drsné soustředění na Zadově, ze kterého se mi chtělo v polovině odjet domů. No, není mi co závidět. Na světový rekord to tentokrát nebylo (k tomu se přiblížil Bingo, když ve čtvrtek přejel na lyžích celou Šumavu až k Tatrám), ale svými výkony jsem si řekl když ne rovnou o nominaci na MS, tak minimálně o odkaz na repreweb. Překonal mě akorát Bet, ale tomu se to jezdí, když může neomezeně konzumovat Enervit. A možná ještě Olaf, ale toho jsem za těch osm dní viděl akorát dvakrát v sauně a jednou na výklusu (a to nám stejně utekl).

Statistika: 7 dní točení, 396 km běh + lyže, 30.1 hod zátěže

Záznamy z GPSky, kde všude jsem byl:


A detail stadionku (Bořan se svou kabeláží by mohl závidět):


Jak jsem jezdil:


Na víkend přijel i sám Generální (Matěják) a předal mi cenu za výkony:


Večer přijeli kamarádi ze Slovenska (Iné Kafe) a uspořádali pro mě koncert:


Tleskalo mi hodně lidí:


Bet taky:

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Honzo jen škoda, že jsi svůj výkon předvedl až v roce 2009, protože to vypadá, že rok 2008 ovládne Onálek (viz. URL).

Anonymní řekl(a)...

Torouš: Mrazáku, máš suprovej blog. Jako orientackej invalida a vyslouzilej duchodce si vychutnavam tyhle tvoje srandičky. Opravdovou lahůdkou jsou pro mě články z Jižnáckejch lesíků.. je co je se tam naběhal .. od roku1983 tam běhám dodnes (dříve skoro každý den, nyní jednou za měsíc). Přestěhoval jsem se do Uhřiněvse a obdivuju jak suprově se tam běhá. Dále podéél Pitkovického potoka, kolem Benice, nějaké to pole na Nupaky, atd. Určitě bych to všem doporučoval jako změnu proti profláklému okolí Jižnáku. Je to neokoukanej kraj a hlavně úplně bez promenádujích se rodinek , kousajících psů a dalších otravnejch procesí. Plánuju běh od pramene Pitkovického potoka u Strančic. až k jeho ústí. Jenda ceta se dá jet vlakem, asi 4 zastávky. Až se mi to povede tak dám zprávu.

Anonymní řekl(a)...

čau Torouši, to jsem rád že se ti blok líbí. až to proběhneš dej vědět, třeba tam taky vyrazim a napíšu o tom vtipnej článek.