Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

čtvrtek 19. února 2009

Překvapení u snídaně

Sbohem Tajvane, foto já.

Ráno jsem jako vžycky vstal a chystal se do práce, když jsem s hrůzou zjistil, že postrádám svoji milovanou GPSku! Podesáté jsem prohrabal plyšáky, podíval se pod polštář a do koše na prádlo, ale nic! Začal jsem uvažovat. Spolkl jsem ji? Nebo že by ji Romča ze žárlivosti spálila? A pak mi to došlo! Někdo mi ji ukrad, protože kdo běhá bez GPSky z PLANstudia, jako by nebyl. Ale kdo? Včera na nočáku byli samí féroví orienťáci a Beta ani Sosáka jsem tentokrát nepředběh, aby mi kvůli tomu zkazili život.

A pak se to vyjasnilo. Díky mému superinteraktivnímu bloku jsem zjistil, že jsem v kyslíkovém deliriu po nočáku (trénoval jsem doběh na MS - stále totiž nevím, pro který úsek štafet se rozhodnu) zapomněl GPSku u Myra v autě. Ten ji našel, ochránil a navíc si také změřil rychlost větru u sebe doma. Možná ji ukázal i Žalymu, to se dozvíte zítra v Blesku.

Další překvapení je už starší, a to moje nenominace na WG na Tajvan. Kouč se podobně jako jistý funkcionář v lyžování spletl a nominoval Šéďu. Ten měl sice jet do Asie, ale kousek dál - do Japonska. Vyhrál totiž LOBy, protože porazil i Jéňu:

foto lenour

No škoda, tak si na Tajvanu nevyzkouším běhat štafety s holkama, jak jsem plánoval.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Torous: Mrazáku, prozradíš nám někdy ono tajemstí, tedy jméno a číslo tvé malé hranaté přítelkyně s kterou sdílíš lože? Já vím že chci vědět moc, ale opravdu by mě zajímalo jak se tvá GPSka jmenuje, . Já mám totiž stejnou úchylku, jsem také GPSkofil.Díky

Mrazák řekl(a)...

Jasně.
GPSka na běhání je Navilock:

http://navilock.de/produkte/gruppen/26/Data_Logger/60111_NL-122OWH_NAVISPORT_GPS_Uhr.html

ke koupení tady:

http://www.smartgps.cz/pro-turistiku/gps-nl-121ow-outdoor-gps-hodinky-2/

do auta a na testování mám:

http://www.66.com/route66/index.php?cid=CZ&act=1&catid=71&def_selected=56

s mapama od PLANstudia:

http://www.smartmaps.cz/

pro zobrazení trasy nad OB mapou používám Quickroute:

http://www.matstroeng.se/quickroute/en/

Můžu ukázat na SCP výročce:)

Anonymní řekl(a)...

Toro= Pekne vecicky, vskutku. Skoda ze drive neco takoveho nebylo v devadesatych letech kdy jsem hodne behal, to bych se vyradil jako ty.
Ja cekam az bude ke koupi dotykova navigace, kterou bych pri behani mel v ruce (uz nepotrebuju drzet mapu,čipy a podobně), navigaci ktera by se hodila na kolo MTB a taky do auta. S pameti na mapy turisticke, po Cechach, Bavorsku a Alpach, automapy cela Evropa. Ale zatim jsem takovu vsestranou dotykovou navigaci nevidel, treba nekdy za par let.

papn řekl(a)...

Tak konecne uz vim, co je to ten emarketing! Diky Mrazi!