Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 22. února 2009

Portugalsko - WRE

Protože už nás nebavilo běhat ve sněhu a Bauer měl už patnácku taky za sebou, odletěli jsme do tepla. Nevim proč jsme letěli nejdřív do Budapešti. Buď pilot neměl SmartMaps nebo mi chtěl ukázat, jaký to bude, až poletim na MS. Cestou jsem nelenil a zmapoval kus Evropy:


Sotva jsme se aklimatizovali, vyrazili jsme oprášit WRE body. Bohužel mně se vůbec nedařilo. Začátek byl v pohodě, ale pak přišla zásadní volba na osmičku. Zleva nebo zprava? A v tom jsem si vzpomněl, jak kouč Radovan v devatesátymšestym na Tiomile ještě s pár lidma přiběhli k jezeru a nevěděli jak dál. Ale zrovna tam našli loďku, a tak jezero přepluli. Rozhodl jsem se teda následovat druhého vicemistra světa. Seběh jsem k jezeru, ale to byla chyba, protože jsem s sebou neměl nikoho, kdo by mi pomáhal pádlovat. Navíc tam nebyla ani žádná loď. Musel jsem plavat, ale protože jsem držel GPSku nad vodou (abych neztratil signál jako Olaf), dostal jsem na tomhle postupu dvacet minut a bylo po nadějích. Zkusil jsem to ještě dohnat, ale to už bylo marný. Po výběhu z motýla jsem dostal žízeň, že bych vypil mrtvýmu voko, ale jediná mrtvola byla srnka nebo něco podobnýho na dvanáctce, a to už se mi nechtělo se vracet. Do cíle jsem dolezl po čtyřech, ale ještě jsem uhájil pozici před Murošem.

Hlava mapa. WRE body nula.

Tohle mě skoro sežralo.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hej, Slovensko jsem měl přece dělat já...
Kuba

Anonymní řekl(a)...

Ty voe Mrazi, ty plaveš s jednou rukou pod 4 na kilak... Phelps hadr.

papn řekl(a)...

a to se jeste nepriznal, ze druhou pracku mel v plavkach, dobytek jeden!