Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 9. června 2009

Čtvrté místo ve Světovém poháru

Dnes jsem překonal traťový rekord na Běhu Lesoparkem, který vytvořil loni Bet. A to byl pak sedmý na MS a nafasoval spoustu Enervitu. Když to porovnám s dnešním sprintem na SP ve Finsku (podobná obtížnost i převýšení), mohl bych směle říct, že bych dal dneska Betovi tak 7 vteřin, což by stačilo na čtvrté místo a spoustu bodů do svěťáku. Já jsem ale dneska musel vyměnit potkanům podestýlku, takže jsem svěťák nestihl.

Ještě přikládám záznam z GPSky, se kterou jsem po dlouhé době zase běžel. Dostal jsem od Sosáka 9 minut (přišla mu forma o 4 dny pozdějc), protože jsem se s ní v lese moc mazlil. Není to totiž dávno, co jsem se dozvěděl, že s ní nebudu moct běžet MS. No to se mi na MS ještě nestalo!

1 komentář:

Mrazák řekl(a)...

POZOR, článek o mně:

http://behy.cz/2009061002-beh-lesoparkem-mrazek-a-petronjukova-v-tratovych-rekordech.html