Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 20. června 2009

Zase bez medaile

Jako se Olaf blíží svými vítězstvími ve sprintu Rudovi, já bych si se svými místy pod bednou mohl založit bramborárnu. Ani letos to (zatím) nevyšlo, a to jsem měl takovou formu! Ve včerejším MČR ve sprintu v Kutné Hoře jsem ještě cítil klasiku z Jukoly a při rozklusu mi napršelo do nosu, takže už mě ani Speed nespasil.

Moje (ne)úspěchy:

2002 - MČR dlouhá: 3.
2003 - MČR sprint: 4.
2004 - MČR sprint: 6.
2005 - MČR klasika: 3.
2006 - MČR krátká: 6.
2006 - MČR štafety: 5.
2007 - MČR klasika: 4.
2007 - MČR nočák: 5.
2007 - MČR sprint: 4.
2008 - MČR klasika: 5.
2008 - MČR dlouhá: 4.
2009 - MČR sprint: 4.

A to ještě nepočítám 4. místo v nedávném světovém poháru.

Přípravy byly stejně kvalitní jako na mém prvním (ja říká Šéďa, ale teď už to neni vtipný, když
jedeme oba na druhý) MS - viz. časopis OB ?/2008:


A realita (Zbynďa se docela trefil):

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Mrazacku, neplac! Aspon ti Romca muzu uvarit poradnou bramboracku a nebo upect bramborak ktery si muzes povesit na krk jako medaili.