Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 7. června 2009

Nominace na MS!!!

Tak už je nominováno a já můžu reportovat z nominaček, aniž bych tím teď někoho ovlivňoval. Nejdřív byl sprint, na kterej jsem se těšil nejvíc. Košíkovy sprintové tréninky, slibné časy na dráze a skoroporážka Olafa v hummlu mi dodaly potřebnou sebejistotu. Před závodem jsem si jako vždy na MS šoupnul Speed a pak už jsem v naprosté koncentraci proplul Libinovými nástarhami k budoucí nominaci na MS.


Následoval middle a hromaďák, o kterém by vám mohl referovat Bet, kdyby tam byl nebo Šéďa, kdyby měl blok. Já o tom psát nebudu, protože middle byl moc middlovatej a hromaďák jsem s Bingem a Chrobákem pohřbil hned na dvojce.

No a konečně long, kde jsem si po lyžařském soustřeďku na Šumavě a vítězství v H16 ve stejném terénu na třídenních taky věřil. Bohužel knedlo vepřo zelo, které jsme měli den před závodem k obědu, bylo proti. Sice jsem pokořil několik světových rekordů ve flatulaci, ale zato jsem se nemohl moc soustředit a skoro vůbec běžet. Po 30 minutách jsem dostával od Binga 10 a závod byl v háji. Na můj loňský výkon tedy musí navázat Šéďa s Betem, na jejich 19km slávy jsem fakt zvědavej:)

V půlce srpna nám 12 nejlepším držte palce jako loni a kritiku k nominaci pište jako vždy na represtránky. Díky!

Žádné komentáře: