Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 30. června 2009

VT Jamajka

Mezi fundovanou o-veřejností způsobila poprask moje neúčast na světovém poháru v Norsku. Někdo špekuloval, že mám fobii z losů, někdo se bál, že knedlo-vepřo-zelo na mně zanechalo trvalé následky a dokonce jsem zaslechl, že letos končím s kariérou, takže na MS v Norsku už nepotřebuji trénovat. Nic z toho samozřejmě není pravda - ten pravý důvod, proč jsem nejel na výlet za polární září je ten, že chci letos konečně vyhrát MS. A protože mám na to jen jen jeden pokus (možná dva, když si to Bet rozmyslí), dám do toho vše. Poprosil jsem tedy svého kámoše Usáka (Usain Bolt - má medaile z olympiády kdyby ho někdo neznal), zda by mě nenaučil trochu líp sprintovat. Řekl, že proč ne, akorát mu musím s jeho kámošema zahrát Stánek od Visacího Zámku.


Stánek, stánek u Johna Debila...


Stovka na Usákově stadionu - to klikatý jsem já (na MS to nejspíš nebude furt rovně)

Sprinterská souhra

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kebule: no konecne neco poradnyho :-).

papn řekl(a)...

Delas to dobre, Mrazi! Nejaky mapovy hry jsou pro deti. Jeste VT s fotbalistama a bude s tebe hotovy zavodak.

Vodak řekl(a)...

Nejak ses tam na ty Jamajce ale vopalil :D