Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 27. dubna 2008

Copak na zlatou neděli? - Přeci 10MILA

Tiomila, tak se jmenuje velmi hezký závod, který se běhá každoročně ve Švédsku. Závod pomalinku roste a letos už dosáhl počtu 10 000 účastníků. Rekordmanem tratě i počtem vítězství je norský fantom a král Halden. Vůbec jsem nečekal, že trať závodu vede tak hezkou krajinou a že zázemí závodu bude na malou akci prvotřídní i s bohatou tombolou. Navíc se mi kupodivu i v mrazivém počasí dobře běželo a tak jsem až do osmého kilometru držel "hnědý trikot". Ale pak mi ostatní ukázali, že musím ještě trénovat. Závěrečný 2-kilometrový seběh po asfaltě nebybyl v mém podání excelentní. A tak jsem za prvním zaostal o 10 minut (i když ve výsledkové listině mi 10 vteřin přidali, ale to nemá smysl řešit).
Doporučuji napřesrok přijet.

1 komentář:

Betak řekl(a)...

Jsem nečekal že se před nominačkama na ME objeví nějakej article. Ale je vidět že seš nominovanej...