Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 7. března 2009

Odkazy

Trochu jsem upgradoval svůj blok, protože jsem se dozvěděl, že někdo (Kebule) ho používá místo Seznamu a Bédi jako startovací stránku a pak už neví kam dál. Přidal jsem teda odkazy na mé oblíbené stránky. Pokud bude chtít někdo další zařadit, ať se mi ozve.

Koho jsem přidal:

OK Sparta - to je snad jasný
Kerteam - dráha, I love this game
Bet - od něj mám nejvíc návštěvníků
Béďa - přidal si mě na svůj blok jako první
Repre - i když to radovanovi trvalo, přece jen si mě taky přidal a má tam spoustu pěknejch článků
Olaf - protože sepsal geniální článek, u kterýho jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo brečet
Smartmaps - podle nich se skvěle jezdí
Miciny.cz - jsou první v mé kategorii


Koho jsem nepřidal:

NPyřin, Zhaly - jsou to zaprodanci svazu a dnes se mi dostala do ruky ročenka OB, kde nemám žádnou fotku, i když tam jsou mnohem horší závodníci než já!!!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kebule: dik Mrazi, moc mi to usnadnilo situaci a ten dalsi prispevek je taky za 10 bodu:-).

Anonymní řekl(a)...

Dík, žes tam dal i stránky kerteamu. A přidal jsem tě mezi odkazy na stránkách kerteamu....

Anonymní řekl(a)...

A co blok BTčka??

Anonymní řekl(a)...

Pěkné Mrázi, že už si vyměnil link s "přezdívkou", kterou mě označil mr. "oddílový stan".
Já ti zas někdy vysvětlím tuhle, pokud netušíš ;-)