Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 17. května 2009

Jesenická áčka

Tak konečně začala sezóna. Přes tisíc lampionů přijelo ke Krtkům a mezi nima i Šéďův brácha - můj dávný soupeř. Pořadatele se předvedli, shromaždiště bylo supr, Béďa spíkroval jak o život, Bokovka přivezl tabáček, BTčko exovalo piváky, buřty voněly, sluníčko svítilo - prostě atmoška jak má bejt. Ale asi jsem už trochu zhejčkanej, protože mě jenom tohle neuspokojí - rád se proběhnu na zajímavých tratích. A tenhle víkend to byl děs a hrůza. Sobotní klasika byl prodlouženej middle bez nápadu a dlouhého postupu (zlatá Heppyho klasika na béčkách v podobným terénu). Aspoň se neběhalo po cestách a byl jsem skoro na bedně. Postupy snad ani kreslit nebudu, vystačim si slovy:

S - 1 rovně
1 - 2 rovně
2 - 3 rovně
3 - 4 chyba 1´
4 - 5 rovně
5 - 6 rovně
6 - 7 rovně
7 - 8 rovně
8 - 9 rovně
9 - 10 rovně
10 - 11 rovně
11 - 12 rovně
12 - 13 rovně
13 - 14 rovně
14 - 15 rovně
15 - 16 rovně
16 - 17 rovně
17 - 18 rovně
18 - 19 rovně
19 - 20 rovně
20 - 21 rovně
21 - 22 rovně
22 - 23 rovně
23 - 24 rovně
24 - 25 rovně
25 - 26 rovně
26 - 27 rovně
27 - 28 chyba 1,5´
28 - 29 rovně
29 - 30 rovně
30 - C po fáborkách


Nejzajímavější částí lesa jsme se v sobotu jen tak mihli, takže jsem se těšil, jak se tady v neděli ztratim. Ale omyl, v neděli jsme se tam opět jen mihli! Asi si to pořadatelé šetří na vícedenní, protože vynechat středobod lesa, alfa omegu celého middlu a místo toho běhat po polích a kopřivama, to mi hlava nebere. Bohužel jsem nebyl dostatečně flexibilní, jak nám Ráďa vtlouká do hlavy a místo toho přemýšlel, co napíšu na blok. Z toho pramenily chyby skoro na každou kontrolu a jen tak tak jsem udržel TOP10. Podobně na tom byl i Bet, ten se asi moc namlsal ve Finsku. Vyhrál Olaf, kterej potvrdil svůj nihilistický syndrom a nudnou klasiku odklusal (pardon, on točí na nominačky).

Závěr middlu a klasiky - hádej co je co:


Abych jen nekritizoval a houby udělal (jako nejmenovaný Jiří Jansa), postavil jsem 6,2km middle adekvátní terénu (během deseti minut, takže ideální taky nebude):


PS: Dávat mezičasy do PDFka, to je opravdu geniální nápad!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Obzvlášť, když se tam nevejdou celý... Kuba z VjČ

Olaf řekl(a)...

Mě bylo jasný v momentě kdy jsem slyšel, že jsem ten middle vyhrál, že už mi nikdo neuvěří, že jsem byl v sobotu úplně v kanále. Ale možná si vzpomeň, jak loni na podzim Bingo píchl v sobotu klasiku, protože nemohl, a v neděli nás totálně zničil na middlu. Já jsem tu klasiku neodklusal, prostě jsem byl už na startu hotový a asi po 20 minutách mi došlo. Ale pokračoval jsem dál v tempu, na které jsem měl. A ten nedělní middle se dal běžet i o 3 minuty líp. Vítězství viselo proklatě nízko...

Mrazák řekl(a)...

No jo, ale musel jsem si rejpnout:) Já jsem vlastě stejně "odklusal" ten middle, kde mi taky po 20 minutách došlo (ale psychicky). 5 minut chyb bych si tam napočítal, takže těch 34 bylo v pohodě (teda ne pro mě).

jirin.biz řekl(a)...

Honzo, opět máš můj obdiv. Jít postup 26-27 rovně, to je chlapské rozhodnutí hodné závodníka tvého formátu. Jen tak dál!

Mrazák řekl(a)...

Jako by tě to překvapovalo. Koukni na některá má videa. Víc adrenalinu byl postup na sběrku, naštěstí tam byla hloubka.