Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 7. června 2009

Zpřesnění času na 5km

V Hradci jsem s repre zaběhl pětku za 15:19. Ale protože jsem se nominoval na MS na sprint, a tam se čas měří na desetiny, byl jsem ze Slávova měření a zaokrouhleného času malinko nervózní. Neváhal jsem a zaběhl jsem si pětku znova, tentokrát na extralize na Slavii (se Šéďou to nemá nic společnýho, protože fotbal se hraje kus vedle, hokej ještě dál a atletiku běhá Honza za Sokol Kbely). Takže jsem běžel stejně jako před tím a výsledný čas 15:19,45 mě uklidnil. Vyhrál čistokrevný Kroměřížák Marek Marek Josef za 13:46, ale naštěstí to s mapou moc neumí. Bavlnu oblékli taky Kody a Lála - jak skákali přes kaluže a překážky, se podívejte sem.

Žádné komentáře: