Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 8. ledna 2010

Trénink podle plánu

Na podzim jsme se s Koučem dohodli, že mi přímou nominaci na MS nedá, abych měl stále motivaci a chuť do tréninku. Tak jsem na Silvestra vyrazil s Jičíňákama do Starého Města (pod Sněžníkem), kde byly ideální podmínky pro trénink na Norsko: 5-15 cm sněhu, mlha, teploty kolem nuly, vítr, mrholení. I vyrazil jsem na nejvyšší horu v okolí (hádej kam!) trénovat zároveň na long a na běh do vrchu (nechávám si otevřená vrátka na MS v běhu do vrchu). Ráno bylo počasí, že by psa (ani s dredama) nevyhnal, Jičíňáci teprv uléhali ke spánku, ale já jsem hrdě vyrazil:


Konec roku znamenal také konec druhého cyklu, a abych nezůstal pozadu, nechávám vás nahlédnout do mých součtů za první dva cykly:


PS: Taky jsem přidal odkazy na Bingův blok (máme stejné čelenky), BT blok (zajímavé čtení o závodech v cizině a turistických pochodech) a Klacky blok (jsem tam na fotce).

Žádné komentáře: