Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 10. května 2010

Laboratorní potkan on-line

Včera jsem navázal na loňské testování GPSky, které ocenil především fundovaný kolega Ing. PGP Skaut Ph.D. Tentokrát nebyl testovaný objekt náš sklep, ale náš domácí potkan (říkáme jí většinou Myš). Zajímalo mě totiž, co Myš celou noc dělá. Odhadnout její pohyb v kleci, je větší oříšek než dokázat Riemannovu hypotézu. Dohodl jsem se s Myší, že za kus sejra z reklamy si navlíkne GPSku i s hrudním pásem a nechá se snímat přes noc. Nejdřív se jí nechtělo a chtěla mi sežrat pásek, ale pak jsem jí vysvětlil, že mě na Tiomile sledovalo víc lidí než jí uvidí čtenářů na Bloku, a na to se chytla.


Seznámení s GPSkou:



Záznam nočního pobíhání (udělal jsem i 3D vyhodnocení, ale na to byste museli šlohnout 3D brejle z IMAXu). Je vidět, že Myš toho v noci moc nenaběhá a radši chrápe v baráku, případně na letácích z Kauflandu a mojí děravý ponožce. Do týmu na Tiomilu by se moc nehodila, maximálně nějakej krátkej denní.


Zato tep má excelentní. MUDr. Aschermann by měl radost:


Žádné komentáře: