Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 27. listopadu 2011

Lyžokočárek

Aby mohla Berta na vejlet až napadne sníh, bylo potřeba upgradovat kočárek. Protože jste málo klikali na reklamy, chybělo mi zhruba 7 litrů na originální skiset. Proto jsem při nejbližší návštěvě chalupy s dílnou využil svůj talent a japonskou metodou Fu-šu-ju jsem vyrobil vlastní. Zadání znělo jasně: "Představovala bych si něco takového:"


Po dvou dnech jsem vylezl z dílny. Jak to vše probíhalo a co z toho nakonec bylo? Mrkněte na video:



Na kros do Senohrab jsem sice nejel, zato jsem se krásně vytrápil na Hendyho Koniášce:

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-domaci/131477/drama-na-horach-bezkar-se-ztratil-i-s-dvojcaty.html

Anonymní řekl(a)...

Tak by to nevymyslel ani budkař Košík...