Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 1. dubna 2012

Sprint-krosový dvojvíkend

Mám za sebou dva velice příjemné víkendy - oba ve znamení krosů a sprintů. Minulý víkend se ve Střelských Hošticích běželo MČR v přespolním běhu. Opravdu to bylo přespolní, travička okousaná od ovcí, povrch pevný a rychlý. Naštěstí v každém ze šesti okruhů byl celkem náročný seběh následovaný poměrně dlouhým (pro atlety) výběhem. Já jsem nezvládl jídelní logistiku (prostě jsem se přežral), takže první půlku jsem jen funěl a krkal, druhá už byla celkem v pohodě. Bohužel ač to byla akce repre, v mužích se minula účinkem - místo porovnání většiny reprošů přijeli jen ti, kteří by kros stejně běželi, protože přes zimu trénují s atlety.

Následoval dvojsprint v Táboře. Ten stavěl Radovan a byla to opravdu lahůdka historickým centrem a přilehlým parčíkem. Většinou šlo o koncetraci, fyzické nasazení a LOBácké návyky "levá pravá", ale našly se i pěkné volby, které ale většinou vycházely nastejno. Postupy na www.obpostupy.cz, fotky u Kadeho.

Další sobotu pořádala mladší část Pragovky sprint na Spořilově, kam to mám co by Berta dolezla. Z důvodu sabotování PIM půlmaratónu (na něj Bleskově natrénoval Zhaly.kom a v TV přenosu (čas 45:35) je hlavní hvězda Mirek), a protože to stavěl Šéďa, jsem nechyběl na startu. I když byla nakonec třetina mapy vyšrafovaná, Šéďa z terénu plného hovínek vytáhl celkem pěkný technický sprintík a navíc přidal i několik záludných voleb.

při teoretické přípravě jsem se vypuštěným rybníkem nedal zmást

volby (ve směru postupu): na 4.k zprava o 30m delší, 12.k zleva jen o 30m delší (opticky se mi zdá víc), 19.k zprava o 10m delší (taky bych tipnul víc)

No a nakonec tuhle neděli jsem vyrazil na "Přespolní běh nad Modřanskou roklí", který mi doporučil Kervi a Košík. Je to ten typ závodu, který se moc nepropaguje, nikdo ho moc nezná, účast je kolem sta lidí, ale zážitky jsou o to větší. Za startovné 25 Kč dostane každý navíc tatranku a hlavně výborně vyznačenou desetikilometrovou trať, kde se střídá těžký terén s rovnými pasážemi. Musím říct, že je to jeden z nejhezčích pražských krosů, hlavně díky několika opravdu náročným výběhům.

            nahoru...                                           a zase nahoru...

 nakroucená trať
 
kvůli cenám se na tenhle kros opravdu nejezdí (ceny věnoval Zdenda Procházka :) )

Žádné komentáře: