Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 19. srpna 2012

Letní točení

Už vás asi nebaví číst o Botasu posedmé dokola a hledat další skryté významy, tak jsem opět sepsal něco o létě (pro připomenutí - léto v Itálii). Třeba pro Beta už sezóna skončila (ani letos nezískal zlato (ani stříbro) z Euromeetingu), ale přede mnou se objevila nová výzva. A tak jsem musel začít točit. A když se točí v létě, tak jedině v kopcích, vedru a dlouho. Abych netrhal (rodinnou) partu, zrušil jsem soustředění na Zdravotníku. Romča totiž odmítla pít vodu s hovnama a dostat tak prasečí mor. Navíc tolik věcí, co teď pro Bertu taháme, by musela vyvézt rolba. Ale ta pojede až v prosinci. Naštěstí na Božáku, ve Vlachovicích, v Jeseníkách a v Českém ráji se taky pěkně točí.

Hilly summer summary:

 21.7. Fichtrelberg - Klínovec 27,2/580

 23.7. Božák - Jáchymov - Klínovec 17,4/680

 25.7. Klínovec - Fichtelberg 17,0/590

 4.8. Běh na Šerák 11,9/970

 5.8. Turnov - Brada 27,2/770

 9.8. 4x Harusův kopec 11,5/560


 19.8. Brada - Tábor - Brada 23,4/690

Na Králičáku jsem dokonce s pomocí Sosáka a Pavly H. porazil olympionika Magiho. Dostali jsme za to 3 basičky Šeráků. Jsem úplně nejvýš, ale bohužel nejsem vidět.

 
 To to šajní.

Žádné komentáře: