Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 6. dubna 2014

Počtvrté do stejné řeky

Tak jsem se zase nechal ukecat na půlmaraton. Myslel jsem, že silniční kariéru už mám za sebou, ale Seznam.cz dostal volňásky, takže když si Sosák vzal maraton, nechtěl jsem se nechat zahanbit a šáhnul po lupenu na půlmaraton. Když se k tomu přidalo celkem snadné nacpání se mezi elitu a moje odvěká zodpovědnost za svěřený úkol, zase jsem trochu potočil, abych neudělal ostudu.

VIP šatna v Rudolfinu

A už následuje půlmaratonský fotoromán:













5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super vtipný článek jsi rychlej bejk Mrázi

Marek řekl(a)...

71? gratulace, Mr. Frost!

Milan řekl(a)...

Tak příští rok zase a hlavně o tu minutu rychleji!
Milan J. :D

Anonymní řekl(a)...

Výbornej komiks :-)

Anonymní řekl(a)...

Geniální článek :-)
Pally