Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 14. ledna 2015

Týden 2 a cíle 2015

Konečně jsem trochu roztočil kolesa a naběhal objem. Stovka sice nepadla (takže to vlastně žádný objem není...), ale to jen proto, že jsem byl o víkendu líný a radši šel klusat s Kazdičem a Tomskym místo toho, abych šel třicetikilometrový lauf po Krušných horách. Když jsme klusali po asfaltce kolem rašeliniště, vzpomínal jsem na Binga, jak se Sosákem běhali na Šumavě čtyřhodinové prasárny bažinama. V úterý jsem se konečně dostavil na standardku v Krčáku vedenou Panem Pérem a fotrem Šéďou. I přes „standardní“ čas mi přišlo tempo dost rychlé. Musím na sobě ještě pracovat.

Jaké jsou tedy mé cíle na rok 2015? V podstatě mi je jedno, co budu běhat, ale potřebuju konkrétní cíl, abych trénoval a abych věděl, co trénovat. Jen tak bezcílné běhání pro hubnutí/radost/módu mě nebaví.

Skyrunning je fajn, ale je to pro mě prostě daleko a vzhledem k mojí řekněme ne špičkové úrovni i dost drahá sranda. Hledal jsem, co jiného a v podstatě mě zaujaly dvě věci. Rád bych si zase šoupnul klasický maratón, a když to vyjde, tak pak zase MS horském maratónu. No a potom mě mile překvapila nová sezóna STRC (pozor - automatické spuštění videa na jejich homepage je na prokopnutí). Kdekdo by řekl, že v tomhle případě nejsem nezávislý, ale to, co se chystá je prostě na české poměry celkem radikální počin.
Konečně se totiž v Česku objeví pořádné terénní (nebo moderně trailové) závody. Loni sice přibyl Perun Marathon, ale to bylo všechno. STRC opustil silniční nudu v Boskovicích a pěkný, ale nenáročný Smrčkův kros v Říčanech a pustil se odvážně do trailu. Po už skoro tradičních závodech na Lipně a na Králičáku přidává kros na Ještědu a hlavně horský maratón v Krkonoších. Dokonce slibuje minimum asfaltu a parametry Skymarathonu (délka 48km, stoupání přes 2500m - zadarmo to nebude...).

Cíl 1: Maratón
-ideálně RunCzech (je to MČR, je to kousek, je to zadarmo, první vlna, slušná konkurence, černošky)
-čas tak akorát, hlavně abych nevytuhnul jak naposledy
-koneckonců i náš nejlepší vrchař a „horský“ běžec Robert Krupička si dává na jaře „rychlý“ maratón a pak teprve ladí na kopce
-z toho vyplývá zaběhnout si ½ maraton (asi zase MČR) a desítku (Kbelská podražila na 300,-, takže spíš nějakou „lokální“ a ne megaakci pro hobíky)
-MČR koliduje s Perunem, což mě sice mrzí (loni jeden z nejlepších závodů – doporučuju!), ale jet autem 0 km nebo 800 km je kurva rozdíl

Cíl 2: MS v horském maratonu (Zermatt Marathon)
-to je zatím otazník, netuším podmínky nominace
-doufám, že už se konečně nenominuje Baláž a přestane tak dělat reprezentaci ČR ostudu

Cíl 3: kopce ve švajcu
-zase budu dělat Skalákovi řidiče a maskota, ale tyhle závody mě prostě baví!
-aspoň mám motivaci zařadit trénink kopců

Cíl 4: běhat požitkové závody
-STRC, Pápnův City Trail Run, slibovaný Skyrace na Králičáku, Senohraby a další podle času

Cíl 5: MČR štafet a družstev v OB
-přestupuje k nám Davo a Dana se zase určitě rozběhá, tak už ty družstva musíme konečně vyhrát!

Když tak koukám na ne zrovna nízké cíle, měl bych asi začít pořádně točit a ne jen tak šaškovat v Krčáku...

Žádné komentáře: