Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 24. května 2008

Jak jsem řídil letadlo


Mám za sebou strastiplnou cestu na sever. Cílem mojí cesty byl Lotyšský Venspils. Nejdřív jsem ovšem dneska dopoledne letěl z Prahy do Rigy. Cesta by byla bez problémů, kdyby pilot nebyl úplnej kokot. Hned po startu se ztratil v mracích, a tak jsem musel vytáhnout pána v krabičce. Poté co jsem pilotovi po letušce sdělil, že má na kruhovém objezdu odbočit třetí odbočkou vpravo, nabrali jsme konečně směr Riga. Z Rigy už to bylo do Venspils jen po jedné cestě, takže jsem zase schoval pána do krabičky a dojeli jsme v pohodě. Od moře vás zdraví Mráz a teď jsem na sondě:)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, na tom kruháči jsem minule taky zabloudil. Díky, za pomoc kolegovi. Kpt. Vlaštovka