Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 19. května 2008

škola už je passé

Vysokoškolské studium je úspěšně za mnou. Poslední zkouška loni v létě byla jen formalitou. Dalo by se říct, dlouhé prázdniny jsou přede mnou, ale ne tak úplně, protože ten pravý odpočinek nezačíná po školních zkouškách, ale spíše až po těch orienťáckých a ty se kvapem blíží. Už jen 55 dní do začátku MS. Nevím, jestli jsem předpředloni při brigádách na Zélandu měl štěstí na dobré spolupracovníky a džoby, ale návrat do Česka byl zas návratem k nudnému studiu pro sbírání kreditů a ziskání nějakého titulu (Mgr). Forma výuky mnohých učitelů a náplň předmětů je slušně řečeno na píču a dělal jsem zkoušky, jen abych dostal hodnocení a postupoval dál. Výběr volitelných předmětů moc nebylo, povinných bylo mnoho. Na fakultě se tudíž špatnému předmětu nevyhneš. Takže ke studiu tě to příliš netáhne. Což o to, člověk má aspoň víc času na koníčky, 69 nebo případné SM, což nemůžu říct, že by se mi nelíbilo. Aspoň že téma diplomové práce mě trochu oslovilo a případně nasměrovalo k doktorandskému studiu na zajímavém pracovišti naší fakulty - first casting s docentem Robertem Rosenbergem. Ale možná by to chtělo nějaký rok studia v zahraničí...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Honzo, nebuď tak skromný a přiznej, že jsi Ing. Já vím, že Mgr. je každý druhý a VŠ pro tebe byla další nudná kapitola v Tvém veleúspěšném životě reprezentanta, ale my fanynky (69 i SM mám ráda...) chceme vědět vše!
A nejen my, ale třeba i takový Hóna Beneš se vzdal reprezentace, protože nedokázal běhat ve stínu takové hvězdy a Martin Henych musít probdít celou noc, aby mohl nad ránem rušit Tvé soupeře.
Jsi prostě jednička, máš náš obdiv. A ten obdiv je o to větší, že jsi překonal své zranění patičky, které tě pronásleduje bezmála rok.
Tvé věrné.

Anonymní řekl(a)...

Mrázi máš můj obdiv a držím palce v dalším studiu

Mrazák řekl(a)...

díky všichni, tohle mě jenom utvrzuje, že jsem se vydal správnou cestou. Díky