Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

čtvrtek 19. června 2008

Rozhodl jsem se ukončit blogařskou kariéru!!!

Důvody mého odchodu jsou téměř stejné jako důvody Martina Pongratze (Šéda s Betem ho po mně pojmenovali rakouským Mrázem). A taky z části podobné těm proč odešel Liška do Sparty. O tom tu ale nebudu psát, to je jako nosit dříví do lesa, ty jsou ti určite dobře známé.

Můj blok přinesl spoustě lidem spoustu zábavy a to hlavně lidem z Tachova, kterým za to děkuji, ale bohužel se také setkal s nepochopením a to i na vedoucích pozicích. Jelikož jsem se za své názory v poslední době začínal stydět a navíc se spousta vtípků už jen trapně opakovala, rozhodl jsem se ukončit svoji blogařskou kariéru...

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je škoda Mrázi, tvoje vtípky budou chybět i mně a nejen klukům z Tachova. Ale máš pravdu stejně jako Martin! Držím ti palce do zbývající sportovní kariéry akademika:o)

Anonymní řekl(a)...

mně je jasný, že za tvym blog-koncem stojí hlavně ta únavná večerní práce na fakultě, neměl jsi toho doktoranta brát...

Anonymní řekl(a)...

fakt škoda, rád sem tě četl.. snad ho jeste nekdy oprasis..

Anonymní řekl(a)...

Honzo snad s tím blogováním nepřestaneš? Napiš pár článků jen kvůli mně ;o)

Unknown řekl(a)...

Hele "Mrázi", Bet říkal, že bych tě měl podpořit a zvrátit tvé rozhodnutí. Tak třeba si dej nějaký závazek a osud to může rozhodnout za tebe. Třeba pokud Bet nebo Šéďa zaběhne na MS, tak bys mohl pokračovat. Co ty na to "Mrázi"?

Anonymní řekl(a)...

Mrázi napiš něco o tom longu na nominačkách. Já o něm nic nevím a jsem napjatej jak že to tam bylo...

Anonymní řekl(a)...

konečně si Mrazák přestal psát ten svůj pubertální blog a začal i něco běhat...hlavně zase nezačni nebo půjdeš znova do kytek

Anonymní řekl(a)...

To je můj text Hendy

Anonymní řekl(a)...

To je škoda, že jsi skončil s blogem...

Anonymní řekl(a)...

Mrázi napiš něco o MS!!!

Anonymní řekl(a)...

slyšela jsem, že zase oprášíš svůj blog, už se nemůžu dočkat, MŇAU