Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 16. ledna 2009

Rozhodl jsem se obnovit blogařskou kariéru!!!

Sice jsem (těsně) nevyhrál MS a o půl minuty mi utekla finanční odměna + zásoby Enervitu do konce kariéry + nabídky od sponzorů, ale podařilo se mi ustanovit nový světový rekord na 5000m v II. atletické lize. No a hlavně teď běhám s GPS hodinkama. To, společně s nářkem fanynek, jsou dostatečné důvody se vrátit k publikování ze světa OB. Takže sem teď budu hlavně házet postupy z mapových tréninků, abyste se mohli poučit, jak se OB běhá na vrcholové úrovni. Možná i fotky ze stupňů vítězů a tak.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kuba z VjČ: No konečně, od té doby, co Jansa přestal psát na BEN a svůj blog zablokoval, je na českém O-nternetu nevtipno

Anonymní řekl(a)...

Honzo jsem rád že jsi obnovil ten svůj seriózní zdroj informací! Časem se snad dostaneš i do Meky OB, tedy budeš mít odkaz na http://www.lpu.cz/beda/

Betak řekl(a)...

Mrázi to je super. Jen já asi budu muset skončit se svým blokováním, jelikož v této konkurenci nemám nárok!