Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 21. ledna 2009

Testování GPSky pomocí azimutů

V rámci Tour de Jižní Město jsem otestoval GPSku netradičním způsobem. Trochu jsem se inspiroval tady. Prostě jsem si na mapě Milíčáku vytyčil azimuty a oběhal je s GPSkou. Běhal jsem samozřejmě vše pod čárou, takže ty zuby znamenají nepřesnost GPSky. Z mapy je vidět, že je GPS fakt skvělá - kdyby nefoukal silný jižní vítr, který mě trochu vynesl z dráhy, byla by přesnost do 10m.


PS: Milíčák je jedno ze zastavení Tour de JM, kde jsem Betovi doporučoval trénink před MS na Ukrajině. Neposlech, a tak tam zaběhl pouze průměrné 21. místo. Na middlu (dětské trati) samozřejmě.

2 komentáře:

Betak řekl(a)...

Honzo a jakou radu pro mě máš směrem k MS v Maďarsku? Potřebuju nějaký trénink pro cvičené opice :)

Anonymní řekl(a)...

Mrázi, nevim, co tam píšeš za kraviny na repre chat, ale šetři si síly na úterý až přijedu:
http://www.sportis.cz/index.php?category=aktuality&item=ii-kolo-prazskeho-poharu-a-vs-ligy-2009-v-behu-na-lyzich