Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 7. února 2009

1000 návštěvníků!

Díky vašemu zájmu o dění ze světa GPSek a OB pomalu, ale jistě stoupám v žebříčku TOPlist. Ve své kategorii (chovatelství - kočky) to mám ale dost těžký, bohužel víc lidí se zatím zajímá o miciny než o mé postupy... Pokud by se objevila lepší kategorie (chovatelství - potkani), určitě bych se vešel do první dvacítky jako na MS. No koukněte se sami:

Featuring: Itchy & Scratchy

PS: Also thanks to people from Finnland visiting from calculator student site.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jen tak dál a určitě se mezi top 1O dostaneš :-)

Anonymní řekl(a)...

Babicce onemocnela kocka, tak jsem hledal naky rady na internetu no a dostal jsem se sem. Poradi mi tady nekdo?

Betak řekl(a)...

A nemá jen závrať z tej vychřice?

Anonymní řekl(a)...

Jsem rád, že se tu řeší taková důležitá témata. Začínám přetahovat čtenářky serveru miciny.cz: postoupil jsem do TOP 30!