Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

čtvrtek 12. února 2009

No info, why?

Protože jsem včera vyhrál nočák (teda snad mě dneska nezaříznul Žokej) a Moje skromnost mi nedovoluje se o tom moc rozepisovat.

No dobře. Dostal jsem nespočet srdcervoucích mailů od fanynek, abych se o svém premiérovém vítězství v Gatorade poháru podělil se svými čtenáři. Před závodem jsem poprosil kamaráda z Eurosportu (o tom snad ještě napíšu), aby rozmístil kamery na sběrku a do cíle, protože jsem tušil, že by se tam mohlo rozhodovat. A opravdu. Většinu trati jsem hrál druhé housle, ale právě na sběrce přišla moje chvíle. Sosák s Betem nenastavili přesně azimut a kolem kontroly kroužili jako hladoví supi:


Já jsem šel jako vždycky přesně, kontrolu jsem našel a na kluky férově zavolal. Šlo o hodně a rozhodovalo se na finiši. Povzbuzen pondělními pětistovkami, vyrazil jsem střemhlav do cíle. Jak jsem triumfoval, je vidět na záznamu z doběhu. Rychlá čára jsem já, těsně za mnou je Bet (tomu ale zhaslo světlo, tak není vidět), a ta pomalá čára je Sosák - roztrhl si bundu a rukavici, tak mu to už moc neběželo.


K úplnosti ještě přikládám mapu. Kvůli nečitelnosti v obou směrech jsem křivku nerozstříhal. Taky je krásně vidět, jak moc zarostlé byly paseky.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nezaříz Mrázi. Radši jsem ani nejel, byl bych hyena obrat tě o takový historický úspěch :)

Anonymní řekl(a)...

Kde máš teď, Honzo, svoji gpsku???