Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 6. března 2010

VéTéčko Slovinsko

Připomenout si jak se hledají lampióny v lese a ne ve sněhu jsme jeli minulý víkend do Slovinska. Vše podstatné napsal kouč na repreblok a vyfotil Kade, takže jim nebudu odebírat čtenáře a přidám jen několik perliček z mé GPSky.

Úvodní švýcarna byla po MS a PZL první pořádná porce mapařštiny. Na jedničku jsem to radši přeběh, abych věděl jaký je to pocit a příště poznal, že už jsem ztracený.


Další den byl middle, kde jsem od Edy dostal desítku, protože jsem se snažil vyplnit celou mapu čárou z GPSky. Skoro se mi to povedlo. Celkově to byl drsný přechod z tartanu do jednoho velkého balvanového pole.


Netradiční trénink nás čekal další den. Bílá mapa s tratí.
Je to za
a) aktuálně zmapovaná pokrývka sněhu v lese
b) důkaz, že repre už vlastně mapu nepotřebuje
c) výzva pro Pasiho Ikonena, který nakonec nepřijel
d) "čmuchaná" - Muroš se Slávou při roznášení nechávali pachové stopy a my je stopovali

Radovan nám sliboval, že v místech tréninků už není skoro žádný sníh. Koupil jsem si teda Mercedes, abych mohl machrovat. Jenže na silnici ještě nějaký sníh zbyl a zrovna jela kolem fréza, tak musí Medvěd počkat až do dalšího soustřeďka...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kuba z VjČ: Jestli chceš přivézt toho Medvěda, tak pošli klíče a souřadnice kde stojí. My tam jedem na Velikonoce, tak není problém...