Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 15. listopadu 2010

Velká

Tak mám letošní Velkou za sebou. A nic moc. No ale aspoň jsem překonal prokletí z minulých let, kdy jsem to běžel hrozně kanálně, protože jednou jsme přijeli vylitý z Turmana a podruhý mi praskla guma v klackách. Tenkrát jsem se zařekl, že Velkou už nikdy, ale nikdy neříkej nikdy, že jo. Takže jsem se letos přihlásil znova a doufal, že to bude lepší. Na Velký, pokud pokud nechcete bejt blokovaný veteránama, musíte startovat v "elitní skupině". Jenže pořadatelé si hrajou na bohy, takže do elity pustěj jen toho, kdo se jim líbí. Oficiálně teda ty s časem pod 13:15 za poslední dva roky. To jsem nesplnil, takže mě vyfaxovali. Zkoušel jsem to přes svoje mediální úspěchy a repre, ale na to taky neslyšeli, prý že pravidla platí pro všechny stejně. Poslal jsem jim asi 5 jmen, u kterých to teda rozhodně stejně neplatilo a na to už radši mlčeli. Ale do elity mě nedali, čím se mi rozšířila letošní noname sbírka. Startoval jsem teda v davu, takže jsem běžel spíš slalom, než kros. Bohužel můj závod ovlivnilo spíš to, že jsem při náběhu do kilometrové rovinky vytuhnul jak prase. To je teda asi všechno, co bych o závodě napsal. Před závodem jsem měl tři cíle: 1) dát to pod 12:00 (aby se mi Bet nesmál - nesplněno), 2) vydělat si (nesplněno - ale tentokrát jsem nepotřeboval na benzín, tak to tak nebolelo), 3) zaběhnout takovej čas, abych vyfaxoval pořadatele já (splněno).

Žádné komentáře: