Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 19. listopadu 2010

Vypráno

Včera jsem pral běhací hadříky (smyl jsem vítězství po sezóně) a jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že jsem do bubnu omylem hodil i GPSku! Myslel jsem, že už je po ní, byla chudinka celá mokrá. Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že je v naprostém pořádku a co víc – sama se v pračce zapnula! Hned jsem jí vyčetl a postup analyzoval. Musela si v pračce užít, div se nepoblila:

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kebule: koukám Mrázi, že máš alternativní týden po všech stránkách :-).

Anonymní řekl(a)...

ROFL

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
s oblibou čtu tvůj blog, ale v poslední době mi trošku chybí články, ktere nejsou jen srandicky, jako třeba ten o přípravě po tvym triumfu ve Zlíně. Zajímalo by mě, jak se teď připravuješ, kolik mapových treninků běhaš tydne atd.? Neplanujes nejaky metodicky dopis o svem treninku?
diky Rudla

Mrazák řekl(a)...

S tou pračkou to bohužel srandička nebyla - GPSka se v úterý za celý trénink (85´) nechytla, asi je ještě zamotaná. Ale nevěš hlavu, Rudlo. Už sepisuju knihu s názvem "Jsem stále mladý, pěkný, chytrý a vtipný", jejíž součástí budou i metodický dopis "Jak pracovat na plný úvazek, být do 20. místa na MS a přitom chovat potkany" a sbírka životních pravd "Jak s hrdostí opustit repre bez nutnosti být těhotný"

Anonymní řekl(a)...

Neprodáváš náhodu elasťáky HR, velikost M?
Slipáč