Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 4. září 2011

Boskovice – Rysákova vrstevnice

Na letošní spritový mistrák jsem odjížděl s přetěžkým úkolem – ve špatné formě obhájit titul. Osud se mě navíc pokusil ještě víc rozhodit tím, že na D1 zapálil dva kamiony a já tak o půl hodiny nestihl karanténu. Čekal jsem reptání od pořadatelů, ale místo toho mě hned odchytil Sopy a udělal se mnou interview pro televizi. V pořádku.

Trať vypadala podobně jako jsem si ji naplánoval podle základní mapy a smartmap: dvě kontroly v parku a pak městem s víceméně rovnocennými volbami. Důležité bylo zůstat v mapě a neztratit fyzické nasazení. Nakonec se mi šlo fyzicky nádherně, ale udělal jsem tři cca 10 vteřinové chyby – jednou jsem právě polevil v koncentraci a oběhl blok navíc, pak se nachytal na vnitřní roh zdi (viz. dále) a pak těsně před cílem (viz. dále). Postupy ze závodu na obpostupy.cz

Vnitřní roh

Občas si říkám, jestli by nestálo zato používat pro umístění kontroly tečku v mapě – jako to mají LOBáci. Přesná poloha kontroly se sice dá vyčíst z podpisů, ale na 20 vteřinovém postupu si sotva pohlídám kód, v lepším případě i přečtu roh zdi, ale který roh – to už je fakt loterie. Tak jsem radši naběhl nejdřív dolu s tím, že to bude menší ztráta, než kdybych nejdřív běžel nahoru a kontrola byla dole. Něco podobného se povedlo i Topině – bohužel to bylo na MS a chyba byla na dvě minuty...


Překonatelný plot

Na Rysákovy překonatelné ploty už jsem zvyklý z MS v Olomouci – metr a půl vysoké, v lepším případě bez tyčí nahoře a které by přeskočil akorát Bába, ostatní by si natrhli kušnu. Ani v Boskovicích Rysák nezklamal:


Vrstevnice ve schodech

Asi nejkontroverznější věc na mapě – tlustá vrstevnice přes schody. Na první pohled nešlo rozeznat, jestli to je sráz nebo červeně vyznačený zákaz. Pár vteřin jsem teda ztratil luštěním, pak jsem si řekl, že to asi vrstevnice bude, ale než riskovat závod, radši ztratím pár vteřin na obíhačce. Škoda, před tímhle postupem jsem ještě bojoval o stříbro...


Prostě Rysák si to u mě může vyžehlit jen tím, že konečně přemapuje Stromovku a uspořádá tam pro mě svěťák.

Ráno jsem šel do Toiek a asi v noci pořádně foukal vítr, protože dvě to neustály a skutálely se skrz celé letní kino a pěkně to tam pohnojily.

Žádné komentáře: