Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 19. září 2012

Krásný, rychlý, výživný

Tak zhodnotil Štěpán Hostivařský lahváč. Ale postupně:

Nejdřív to bylo v sobotu dopoledne na Konopišti rychlý. Soutěžní komise (nebo vím já kdo) totiž zkrátila sprint na 12 minut. Já bych klidně nechal 15, když už se někam táhnu, tak si to chci užít a koneckonců ani ve světě se to moc nedodržuje. Ale i tak jsem stačil vyrobit dvě boty - nejdřív jsem minul strom a následně odběhl o 45° jinam a pak jsem vymyslel boží postup přes zámek, kterej ale vedl přes muzeum a tam mě bez lístku nepustili. Ovšem řečí odčítače - bez těchhle chyb bych samozřejmě vyhrál. Mapa je v archivu - viz zbrusu nový odkaz v levém sloupci.

Pak to bylo v sobotu odpoledne na štafetách taky rychlý. Tratě jsem stavěl já, ale závodníky jsem podcenil, takže běželi trochu rychlejc, než jsem plánoval. Na druhou stranu už bych to neměl kam víc namotat a třeba Sosák se ztratil na 3 minuty. Pivo teklo, tráva byla posekaná, napalm v lese moc nebyl, tak se to snad líbilo.

Další rychlý, ale už výživný krosík jsem si střihl v neděli v Babicích. Běžel jsem na Mirka, to znamená na kole tam, po závodě dvě piva a na kole s Jiřinem zpátky. Jenže na takovýhle divočiny nejsem zvyklej. Naštěstí před závodem prodávali gely a po závodě jsem vyhrál koláč. V lese mi fandil legendární Vlastík Zwiefelhoferů a na bedně gratuloval olympijský vítěž v kombinaci pseudosportů David Svoboda.

Běhám za Babice(ma).

A konečně v úterý jsem uspořádal lahváč na památku trenéra Brázdy. Zúčastnilo se nebývalé množství 13 závodníků a dokonce přišli 3 diváci (z toho jedna Berta po startu usnula). O vítězství se podělil pan prezident (ten vysbíral náhorní plošinu) a pan Pápn (vzal to jako rogaining - s bratrem vypili nejvzdálenější hnízda). Poslední byl Bokovka, ale jen do té doby, než se vrátil k ohni, pak se během půl hodiny dotáhl na čelo. Závod byl rychlejší než jsem čekal, piva byly vysáty za pouhé dvě hodiny. Pro 13 lidí a v takovém vedru a leteckém terénu bylo 67 piv prostě málo. Já jsem si při roznášení aspoň krásně zatrénoval na klasiku - s dvaceti lahváčema na zádech je každý kopec jak na Kosti.

Mapa s kontrolama. Postupy spoluvítěze: "Start - lesík na louce - prohluben - mapa - vyvrat - prohluben u plotu (dvě) - mapa - strom u plotu - vyvrat nad prehradou - kupka - klady - cil"

Popisy a výsledky.

Pořadatel, divák, oheň, Braníky.

Kuželky, kde jste?

Braník otvírat jedině Braníkem.

Žádné komentáře: