Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 9. prosince 2012

100 000

Vážených sto tisíc čtenářů tohoto bloku, děkuji za vaši důvěru po dobu čtyř a půl let, které si velmi vážím a která mne do budoucna zavazuje plodit další a další bláboly.

Původně jsem chtěl na kulatého návštěvníka počkat, ale projekt z ontologií jsem už odevzdal a chtěl jsem se před Koniáškou trochu prospat, tak jsem viděl jen 99999, což je také pěkné číslo.


Nicméně kulatý návštěvník kliknul přesně v 22:33:27 a přišel odtud. Velice mu gratuluji a jako dárek mu pošlu jednoho kapříka z mého akvária vpravo - až mi napíše, o jakou barvu má zájem.

Zároveň s tím (resp. týden před) mě potěšil i pan G, který mi poslal na účet kapříky za reklamu. Protože na rozdíl od některých prezidentských kandidátů chci mít transparentní blok, zveřejňuji onu platbu, která půjde na nákup inspirativních nápojů (pro mě) a plínek (pro Bertu). Takže díky všem, kdo si srovnali cenu energií nebo si prohlédli nabídku mrazáků, klikli jste na dobrou věc.

za rok to není špatný...

Ještě přidám trochu blokařské historie:

1998 Béďa zakládá svůj blok
13.6.2006 Olaf zakládá svůj blok a spouští tím o-blokařskou lavinu
2008 Bet zakládá svůj blok a od té doby 3x změnil adresu
18.4.2008 budoucí mistři světa Bet se Šéďou zakládají budoucí mistrovský blok a nazývají jej Mrazák
10.5.2008 dostal jsem přístupové heslo na Mrazák a začínám tvořit
29.8.2011 BT blok vyhrává anketu na BENu

a pak to jde rychle za sebou:
28.11.2012 první výplata
1.12.2012 vyhlášení Mrazáka na o-gala
7.12.2012 100 000 návštěvník

 a v sobotu jsem ještě k tomu vyhrál-nevyhrál legendární Koniášku!

4 komentáře:

puchy řekl(a)...

tak doufám, že mě za to poctivé klikání na reklamy pozveš na jedno inspirativní?

Betak řekl(a)...

Hele Mrázi a kapři za VK už ti taky připluli? Já jsem pořád na suchu...

Mrazák řekl(a)...

Furt nic. Pořadatelé VK jsou prostě KKTi ve všech směrech.

Anonymní řekl(a)...

Kolikrát ti mám kliknout na saxo bank, ať z toho jsou pořádný ryby :)