Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 21. prosince 2012

Vánoční testy a sexuální besídka

Přesně 1 rok, 9 měsíců a 21 dní jsem nebyl na Olympu v hale. Naposled jsem 28.2.2011 šel s Kerteamem 10x1km (cca 3:15-2:55, kdyžtak přesné časy má trenér ve svém deníčku). Měl jsem tedy pořádný absťák po lízání monda (to je ten modrý tartan). No a když se tuhle středu pořádaly tradiční vánoční testy a následovalo poklidné setkání v hospodě, nešlo odolat. Nedostavil se akorát Noga, kterému účast zakázal Kaliméro a Olaf, který hledal kešky na Voskovce.

Test sestává z 2000m, 1000m, 500m a 300m s 10 minutovými pauzami. Pro mě byla každý rok konečná první dvoukilák, kde jsem hrozně vytuhnul. Tentokrát jsem ale nastupoval s vědomím skoro dvouroční oválové pauzy (nepočítám-li dva BT limity) a rozbíhal to rozvážně. Nakonec jsem byl mile překvapen svými časy - i když jsem skoro vždycky doběhl jako poslední, na kilák jsem si možná dal osobák (6:06,1 2:50,3 1:21,5 46,1). Za zmínku stojí i souboj Kamči s Liškou a Šédi se Sosákem. Sosák na stará kolena zaběhl nevídané časy, ale na talentovaného atleta to už nestačilo. Časy jsou na Kerteamu (trochu se liší od mých, startoval jsem se zpožděním na konci vlaku). Díky trenére za měření.

Další den pořádal Mirek vánoční besídku, která už se nedá nazývat DKP, protože tento oddíl zastupovalo pouze mBéčko. Ovšem tradice tomboly, lití a diskotéky zůstala nenarušená. Jeden obrázek je za tisíc slov, že...

první besídku, která mi znemožnila účast na desítce v Brodě, odstartovala Berta v sobotu

video z testů - kdo by se nudil, tak 45 minut kroužení je zde


posezení po testech - Kamča, Sosák, policajt z Berouna a redaktouka


pěkný ploty... 

 Následuje fotoromán z DKP besídky:

sexuální tombolu losoval sám pan Mistr 

 inspirace do postele

síťovaného kolouška vyhrál Tom

přehlídka noční verze BT dresu

Borek pil moc černýho piva 

 vzpomínka na Velkun*u


 krásné péro - co s ním?

no přece oholit, navonět, změřit a hurá na diskotéku

nezapomenout na gumu a je ze mě Princ MAX

 a nakonec orgasmus!

 moderní verze hadičáku - "kozyčák"

 poznáte zakladatele orienťáckého lízání asfaltu? momentálně s dopingem (taky z tomboly)

Žádné komentáře: