Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 9. června 2013

Cyklotýden

Pokušení podlehnout neřestem bylo silné, ale závislost na točení mám ještě silnější. Navíc nejlepší český vrchař Robert Krupička mluví o bajkách jako dobré přípravě pro vrchy, takže jsem oprášil sedlo, dofoukl gumy, nandal blatníky, blikačku a zvonek, a vyrazil brousit Prahu.

Nožička se už hojí, za chvíli vyndám provázky

Když už mělo přjít zranění, tak se tak stalo v relativně vhodné době - v Praze se totiž tento týden skoro nedalo běhat: cykostezky podél Vltavy byly zatopené a v Krčáku padaly kvůli podmáčení stromy.

Metr pod hladinou se ukrývá dráha na Olympu, vzadu zatopená hala.

Ježdění na kole je možná vhodný doplňkový nebo regenerační sport, ale jinak z toho moc odvařený nejsem. Po týdnu dvoufázového ježdění mě nejvíc bolí zadek, ale že bych se cítil moc unavený, to ne. Trocha zpestření přišla ve čtvrtek, kdy se jel závod pražské MTBO ligy a ještě k tomu to byl sprint a celý po asfaltu. Jinak i v MTBO platí stejné předpoklady pro úspěch (slovo lyže nahraďte slovem kolo), proto se tomu vyhýbám.

MTBO = trénink na LOB a obráceně

Ježdění přes jediný dostupný most přes Vltavu mě už nebavilo, tak jsem vyrazil do Jičína, našel nejvyšší kopec v okolí a jel se aspoň trochu unavit. 50km v sobotu a 40km v neděli přes Tábor (678 m n. m.) a mezitím 6 Plzní s Erkim ušlo, ale rozhodně mi to nenahradilo STRC na Králičák, na který jsem se měsíc těšil.


V sobotu jsem také navštívil prostor třetí etapy Rumcajsových mílí, kde stavím sprint a tímto vás všechny zvu. Terén se možná zdá jednoduchý, ale když se přidá únava z dopolední Zhalyho etapy na Zebíně, potřebné pekelné tempo a nenápadné, ale všudypřítomné volby, bude se určitě jednat o sprintový vrchol sezóny.

Který had je nejrychlejší? Zjistíte 17.8.2013 v Jičíně!

Žádné komentáře: