Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 11. listopadu 2013

Jepičí vrchol sezóny

Podzim je sezóna lampiónových mistráků a všelijakých krosů. Pořádně jsem se nemohl rozhodnout, co bude ten pravý vrchol, takže jsem si řekl, že vyhraju všechno, co se dá a pochytám co nejvíc kapříků. Ostatně jako každý podzim.

Soubor:Jepice.jpg
wikijepice

Mít každý víkend vrchol sezóny je už svým způsobem dost jepičí - přes týden se ladí a o víkendu se jde na krev. Ladění sestává z kombinace rychlých tréninků a odpočinku. Taky dost jepičí. No a rychlé tréninky jsou taky jepičí - chvíli rychle, chvíli pomalu. K tomu mám ještě poslední dobou jepičí spánek - každé 3 hodiny se Emil dožaduje jídla.

No a aby to nebylo dost jepičí, zařadil jsem ještě proti své vůli další jepičí makrocyklus. Po Hruštici mě bolely nohy, takže jsem pár dní skoro neběhal. Pak jsem chtěl všechno dohnat, až jsem si uhnal zánět koulí (chlapi, bacha na to). Sotva to antibiotika spravila, zase jsem chtěl třemi rychlotréninky všechno dohnat, až se mi kouslo stehno tak, že jsem o víkendu sotva chodil. Po čtyřech dnech kulhání, jsem zase tři dny doháněl, co to šlo. A pak už přišla Velkunda, která znamenala vysvobození z jepičího tréninku a přinesla zasloužený podzimní odpočinek.

Hruštice: počtvtré čtvrtý (foto)

Nakonec tedy účast na vrcholech sezóny nebyla jepičí, ale spíš dopiči.

Hruštice - čas debakl, ale aspoň standardní čtvrté místo a nějací kapříci k tomu
Janovských 11 a 19 - pouze fandím a leduju si koule
Královodvorský čtverec -  pořád si leduju koule, jistí kapříci odpluli po Berounce
STRC Motol - belhám se s kočárkem kolem domu
HULK - doháním trénink na Velkundu
Velkunda - čas opět debakl, ale cíleně jsem to chladil, takže jsem aspoň celý večer neplival krev, na druhou stranu jsem byl jen 10 vteřin od kapříků (ovšem kdo ví, vymlátit peníze z Nakládala mi loni dalo pořádně zabrat)


Tlačil jsem Beta k rekordu, ale nestačilo to.

Další jepičí akce je BT pochod příští týden - chvíli se pochoduje a chvíli se bllllllllllllllll!

hlavně že děti jsou veselý :)

Žádné komentáře: